Friday, March 5, 2010

Akhirnya...5 mac 2010

Alhamdulillah...
trcapai juga cita2 nk wt blog..heheh..
ingt nk wt mse awl taun tp x brkesempatan plak..
tp x pe la..
jnji dh selamat buat..
mm...
'pelangi hati' jadi tajuk untuk blog saya..
npe ea?
bg saya,pelangi itu indah..
salah satu ciptaan Allah yang sangat cantik..
bila saya tgk pelangi..saya jadi happy n xcited..hati jd tenang je..
itulah yg saya nk dlm kehidupan ni...
penuh dengan warna warni..penuh dengan kegembiraan...
kalau kita tgk pn..pelangi ni bkn selalu kita jumpa..kadang2 je..so ble kita dh nmpk pelangi tu bru kita nk tgk lme2 kn..n bru kita hargai kehadiran pelangi...
cmtu juga dgn kehidupan kita..
warnai hidup kita dengan perkara berfaedah dan hargailah kehidupan kita setiap saat..untuk itu,mari ucapkan Alhamdulillah kerana masih diberi kesempatan untuk bernafas dan berbakti dalam kehidupan kita..
sy sayang anda semua~
=D

0 comments:




Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!