Tuesday, April 20, 2010

insan itu~

salam..
fuhh..lega dah rasanya lepas habis study tuk exam esk..
walaupun macam2 dugaan yang datang masa minggu study week ni..
huhu..
saya nk ucapkan terima kasih pada kawan2 yang ada tika saya dalam kesusahan..
thanx a lot frenz..may all of u b blessed by Allah n may ur dreams come true!
n thanx to 1 blog yg amat2 saya kagumi iaitu http://www.ms.langitilahi.com..
blog ni la yg saya terokai ketika dalam senang o susah..ketika gembira o sedih..
kagum saya tgk penulisnya..saudara Hilal Asyraf..
trlalu banyak post2 beliau yang menyentuh hati dan jiwa saya..
post2 yang sangat membangunkan jiwa..
saya x tau nak cakap macamana la tahap kekaguman saya ni..hehehe..
im wondering.. its possible if i want to b like him?boleh ke saya jadi seorang penulis seperti beliau?
keinginan itu ada..cuma tak tahu apa yang menghalang..
apa-apa pn..doakan saya berjaya tuk xem esk n tuk jadi penulis yang baik seperti saudara Hilal Asyraf..
lastly,
tuk blog langit ilahi..
teruskan perjuangan!!
saya sentiasa menantikan post2 di blog langit ilahi..
thanx!!


0 comments:




Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!