Tuesday, March 27, 2012

herbalife?erkkkkk..

assalamualaikum bloggers! salam 1 herbalife.ahahaha..
hari ni nak cerita pasal herbalife je.anyone yang tak suka,its okay.not a big deal. :)

bila aku ckp pasal herbalife je, ini adalah antara feedback yang aku dpt..
herbalife?mahal!
herbalife?MLM..xsuka.
herbalife?alaaa,jap je tu.nanti lama-lama,terkubur mcm tu je.
herbalife?dah penah minum,xjadi apa-apa pun.membazir.
herbalife?produk kurus kan.tak apa la.tak percaya kat produk-produk ni.bahaya.
tp mostly people akan ckp mahal,tak mampu dan MLM.

haaaa..
dulu aku pun macam ni jugak.
tak nak percaya dengan produk-produk kesihatan.lagi-lagi MLM.
tp,aku end up jugak dengan join and buat business herbalife..
WHY??
sebab TRAINING!
1st time aku g taining kt TS..aku rasa sangat teruja dikeliling dengan orang-orang yang sangat positive dalam hidup dorg.
sebab tu aku nak ajak u olz sume pergi training..sebab kt situ u olz akan tgk the real thing about herbalife!!
so nice!!

pasal MLM,aku malas nk cerita..
sebab mission aku ialah membantu orang lain mendapatkan kesihatan mereka.bukan menjahanamkan org lain.hahah.ayat ganas.sorry.
aleo vera segar dr ladang herbalife..sedap gler!mahal?mmm.. :D

herbalife bukan company cikai-cikai..its a world wide okayy..sebab tu  aku percaya kt herbalife dan aku decide nak jadi part of herbalifer.. :)

pasal mahal tu kan..letih jugak nk bercerita kan..
tp tak apa..
meh la aku cerita,,
lecturer aku ada cakap,
barang yang berkualiti,memang mahal,
barang yang tak berkualiti,memang murah,
tak akan ada barang berkualiti harga murah..
so,boleh paham kan maksudnya..
ini ladang aleo vera.tanam sendiri.buat produk..boleh paham maksud mahal disini tak?



ini pulak ladang teh.teh utk buat teamix yg best! boleh paham kenapa herbalife mahal?act,xde la mahal pun.cuba rajin-rajin buat perbandingan..nnt nmpk la jalannya.
:)



aunty asriah dgn soya bean yg digunakan buat  produk herbalife.juz nice !!

alhamdullillah,bendera Malaysia berkibar di pentas antarabangsa.congrats pak yang & mak yang. :)

leader terbaik dr malaysia..its all because of herbalife!



DR.LUIGI GRATTON. make a date with him on 5th april ni!excited..

one of the scientist dalam herbalife.ada byk sgt scientist dlm herbalife..so,mahal? :)
dapat BONUS!!amazing...

inspirational young lady.genH,we can do it!!

so,apa yang aku nak cakap,
jangan banyak fikir..tp buat.
herbalife bukan company tipu-tipu..
so,kenapa nak takut?


kalau ada apa-apa masalah yang boleh dibantu,
nak turunkan berat,nak naikkan berat ke,nk tahu psl herbalife ke
boleh  pm fb : ain  eusuff
peace.
^_^
crdt to uncle Allen for the awesome pict..
from LA.WOW!







Categories

0 comments:




Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!