Thursday, July 15, 2010

~1+1=3~



SINERGI BEST!! pict dr google

salam..

>>hehe,pelik x tajuk post ni?kalo siapa2 yang rajin baca novel saudara Hilal Asyraf,mesti x pelik sbb tajuk post ni sy ambil dr novel saudara Hilal Asyraf iaitu 'SINERGI'. Belum habis baca lagi novel tu,masih dalam proses..tapi dh sangat2 teruja nak menghabiskan pembacaan.Novel yang menarik dan membangun jiwa. Tak banyak yang boleh sy perkatakan sbb seperti yang sy bagitahu td,sy pun belum habis membacanya. Cuma,apa yg boleh sy sarankan..belilah novel ini. Tak rugi punya!Dijamin 100% bermanafaat bagi mereka yang dapat menghayatinya.hehe.Teruskan perjuangan dalam " SINERGI ".

ps: bagi mereka yg ingin mendalami dan memahami apa yg dikatakan sebagai (ukhuwah/persahabatan),buku ini adalah buku yang terbaik untuk anda memilikinya.
ingat, Keimanan adalah paksi..(^_^)v

oh,kat atas meja ada satu lagi buku yang belum dibaca.Akan menyusul selepas 'sinergi'.Tajuk buku tu ialah (Perubatan Islam dan Bukti Sains Moden oleh Dr.Danial Zainal Abidin.) Nanti dah habis baca,saya akan buat review.=)



coming up next~(pict dr google)

jiamata~
salam..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!