Thursday, August 5, 2010

~saya & 20~


selamat hari jadi,ain!! (pict dr google)

bismillah.

>>> hari ini (5 ogos) , genap 20 tahun saya hidup di bumi Allah yang penuh barakah.Kehidupan yang dilalui bukan senang,adakalanya penuh dengan onak duri,ada masanya naik..dan ada masanya turun. Namun,ALHAMDULLILAH..saya masih disini.Diberi lagi kesempatan untuk bernafas dan melihat keindahan ciptaan Allah..syukur,alhamdullilah. Apa yang lebih besar akan menanti saya dihadapan. Tanggungjawab yang dipikul akan menjadi lebih berat. Doakan saya dapat melalui perjalanan yang akan datang. Semoga apa yang saya cita kan akan tercapai suatu hari nanti. Menjadi seorang pendidik yang cemerlang dunia akhirat,menjadi seorang anak solehah,menjadi isteri dan ibu mithali dan apa yang lebih penting,menjadi hamba ALLAH yang taat dan istiqamah.INSYALLAH,INSYALLAH,INSYALLAH.

ps: pada siapa2 yang wish birthday saya,million of thanx saya ucapkan.Semoga kalian juga dilimpahi dengan keredhaan dr ALLAH.
pada yang ada menyimpan rasa dendam atau sakit hati,saya mohon maaf. Saya juga manusia biasa yang kerdil lagi hina.
pada mak,mama and papa: thanx sbb dh besarkan ain smpai hari ini.Semoga Allah juga yang membalasnya.luv u!
pada kwn2 susah & senang,kwn dunia akhirat saya : uhibukkifillah~

untuk semua,saya sayang anda seperti saudara saya sendiri..

(^_^)



masih kosong~kanak2 yang comel.hehe


kwn2 upsi~

semashurian 0307~


mereka dan saya di kmpp~



geng cuti sem..haha


mereka nyawa saya..syg sgt3..

=D

4 comments:

[~ killerzonboard~ ] on August 5, 2010 at 1:44 PM said...

oit.. geng cuti sem je??
kire klo x cuti sem xgeng la ek..
cmnila ko ain..
huuhuh..
aku pot kat bdk2 lain..
har3x!!!

~cikgu ain~ on August 5, 2010 at 1:56 PM said...

haha..
mestila geng..
rilex2..
ak xtau nk buh caption pe td..
=)

Hariz on August 6, 2010 at 3:24 PM said...

Happy Bufday Ain.
Walaupun lmbt wish :)


New Entry Prof-Hariz
Caj RM3 5MB/minggu Hotlink

~cikgu ain~ on August 6, 2010 at 3:50 PM said...

thanx hariz~




Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!