Wednesday, September 1, 2010

~Ain suka PELITA.~

salam..
>> hari ini dah masuk bulan baru.1 september 2010.Semalam,31.8 merupakan tarikh keramat bagi negara kita iaitu Malaysia sebab semalam kita telahpun menyambut hari kemerdekaan negara yang ke 53.Apa yg nak cakap ni ye?Ohh...sebenarnya ain nak share 1 lagu ni..tajuknya PELITA by A.P.I

>>> lagu ni best sebab bila ain dengar lagu ni,ain jadi semangat.Lirik die boleh tahan la..


------------------------ pict dr google--------------------

Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmati
Apa ku alami
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Tak pernah sesaat aku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi setakat ini
Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Selagi jasadku belum terkubur
Selagi tubuhku belum ditimpa uzur
Pantang datuk nenek moyangku berundur

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia
Seperti cahaya

hah,ni lah lirik lagu PELITA tu..best?suka?tak suka?ikut korang laa.janji ain suka.hehe..

so..untuk kawan2 sekalian..banggalah menjadi ANAK MALAYSIA.im proud to be a MALAYSIAN!! 1Malaysia Menjana Transformasi harus direalisasikan!! Itu peranan kita. tapi..jangan lupa juga untuk mentransformasi kan diri menjadi manusia yang lebih baik dan berguna.INSYAALLAH.sama2 kita berdoa.

merdeka jiwa,merdeka negara,
~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!