Tuesday, January 18, 2011

~bas wanita~

salam blogger...

hah,siapa ada baca paper hari ni?angkat tangan..hahha
ok2,ain nak mengucapkan tahniah la di atas keperihatinan kerajaan kita utk membantu wanita-wanita di luar sana kan..

lepas koc wanita dilaksanakan,kini,bas untuk wanita pulak dah di lancarkan. Ain rasa benda-benda macam ni sangat bagus untuk mengelakkan daripada berlakunya perkara yang tidak di ingini. Nanti tenang la sikit wanita-wanita ni nak naik public transport kan. *lepas ni ain dah tak perlu risau kalau nak naik bus dah.*
:)


untuk mereka-mereka yang bergelar JEJAKA yang baik hati di luar sana,tidak kira dr malaysia atau mana-mana pun..


  • sila lah patuhi apa yang kerajaan yang dah laksanakan.
  • tak nak la jadi macam koc wanita kan.Sampai laa ni masih ade jugak jejaka-jejaka yang naik koc wanita.Alamak brader,kesian la kat wanita-wanita ni ye. 
  • senang je kan..ikut peraturan,hidup pun happy..betul tak?hehe
sumber : utusan malaysia

ps: harap2 MRT pun buat koc tuk wanita. senang la nanti.Kalau boleh ketatkan jugak kawalan supaya org awam ambil berat pasal koc wanita dan bas wanita ni.

bye2..salam~




Categories , ,

4 comments:

[~ killerzonboard~ ] on January 18, 2011 at 10:20 PM said...

hmm, aku xphm btol wanita ni..
sekejap cakap kenapa nak bezakan lelaki ngan wanita.. nak sama rata la.. ape la..
pstu bile dh smpi part2 cmni, ladies 1st la.. wanita insan yang lemah la..
the two statements contradict each other..
lpas tu, nk ckp psl lelaki masuk koc wanita ek.. korg xpkir plak pasal wanita2 yg ade kat koc lelaki tu.. buat nyemak je.. dah ade koc wanita pi la dok kat koc wanita.. huhuh..
nape kerajaan xbuat koc lelaki, bas lelaki ek..
bukan nk mendatangkan kontroversi tapi saje nak buat pembincangan terbuka.. heee XD

p/s: aku dh ready utk kne attack dgn kaum wanita.. jgn igt aku xpkir sblm post.. tp aku dh pkir n ready utk terima nasibnye.. hee XD
bring it on!!

:Cikgu Akim: on January 18, 2011 at 10:31 PM said...

ain.malunyaaaaaaaaaaaa dulu first time naik train aku trclap masuk koc wanita..malunyaaaaaaaaaaaaa..kena halau!huh

~cikgu ain~ on January 18, 2011 at 10:56 PM said...

berdasarkan pengalaman aku la..
cth masa peak hour,cmfrm tren pack cm sardin..ko pun tau kan..
then,bila ppuan n lelaki dok tolak sana-sini..nak berhimpit2..sangat la x selesa..
jadi..koc wanita ni tuk membantu korg2,kaum lelaki dan juga membantu kami,kaum2 perempuan ni tuk keselesaan bersama.sekurang-kurangnya,dlm koc perempuan,perempuan berhimpit dgn perempuan..xde la org peduli sgt kan..

psl ppuan yg menyemak dlm koc lelaki..jap..eh,koc tu koc lelaki ke??haha..kalo ade koc lelaki..mmg patut lah ppuan tu dikatakan menyemak..tapi kerajaan x ckp pun tu koc lelaki..so,ppuan yg lain tu suka hati depa la nak naik kat mana kan..

tp,aku nak ckp la..bukan sume lelaki suka ambil kesempatan..mmg ade lelaki yg baik..tapi aku rasa ko lebih memahami kaum sendiri kan..

peace!
:)

~cikgu ain~ on January 18, 2011 at 10:58 PM said...

loqman..
haha..masa tu xtau kan..xpela
pasni dh tau jgn naik lagi koc wanita..
:)

Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!