Monday, January 31, 2011

~happy birthday~




Frenz...





assalamualaikum & selamat pagi semua..
wahh,sejuk betul 2 3 hari ni kan.dah rasa macam kat oversea gitu. :)

lets make it short and simple,
ain nak ucapkan....

HAPPY HAPPY HAPPY 21ST BIRTHDAY TO MY BEST FRIEND EVER!!!!
ain kecik!!kau dah tua kot..21.haha



weyh,kalau kira-kira,dah 9 tahun kot kita bersama.auuuuuww.lama kan kan..aku tak tau nak cakap mcm mana lagi.tapi aku memang sayang ko giler-giler la.
walaupun sekarang kita terpisah jauh,tapi kau tatap dekat dengan hati aku.
*cess,jiwang pulak dah.haha*

kau jaga diri elok-elok kat sana,cpt cr pakwe. (kalau nak kongsi dgn aku pun tape,aku tak kesah.tapi dgn ko sorg je la. :p)
pastu,apa lagi ek??hah,aku tak dapat nak kasi hadiah kat kau..tapi aku simpan hadiah tu sume sampai kau balik Malaysia ok.
hopefully,we will be together for ever. (bukan takat dunia je,akhirat pun sama)

masyaAllah,masyaAllah,masyaAllah..




2nd,ain nak wish
 HAPPY 14TH BIRTHDAY TO MY SISTER,EUZREEN~
u r now a young teenager.keep urself cool and steady ok. :)

semoga berjaya dalam pelajaran & i love u,girl~
:D

*31st January* 
Categories , ,

1 comments:

Muhammad Hanif Bin Ahmad on February 2, 2011 at 7:38 PM said...

nanti bufday aku sambut gak k...
jangan lupa add blog aku

Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!