Wednesday, February 23, 2011

yeah~herbalife rocks!!

The Miracle~

salam warga blogger.

jam 1.20 pm,
ain follow up my 1st customer..
dia consume herbalife, 15/2/11..


then pukul 1.25 pm..nset berbunyi :
ain,coursemate aku tegur aku nampak
kurus.
hahaha.


ok,giler happy ain.speechless.Kalau dh kawan dia cakap mcm tu..mesti dah mula ada perubahan dekat dia kan.Padahal,kalau kira-kira,baru je 8 hari dia consume Herbalife. Wow..seronokkkkkkk..

then,ain msg die balik:
Tuan punya badan ada rasa apa-apa perubahan tak?

tett,tett,tett,tett..(msg masuk) :
rasa perubahan mcm perut tak besar sangat dah.haha

see,Alhamdullilah. Berat dia ain tak timbang lagi sebab dia jauh,nun kat penang sana.
Cuma,apa yang nak ain sampaikan :

  Setiap keputusan yang kita ambil tu adalah yang terbaik. Kita yang bertanggungjawab atas diri kita. Tak sia-sia kawan ain tu consume herbalife kan. InsyaAllah,ain bantu apa-apa yang patut.then,pertolongan Allah akan dataang jugak di hujung-hujung usaha manusia tu. Sebab Allah tak akan biarkan kita sendirian.

jadi,jangan sesekali cakap tak boleh!Mesti boleh!
if u want things to change,u have to change~
masyaAllah,masyaAllah,masyaAllah.

if u need help..juz ask me.
Herbalife is a miracle product. Tak percaya? Try dulu,baru tahu.
 jom luarrr biasaaaaaaa...
ain, 014-2472558.







 
Categories ,

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!