Saturday, December 24, 2011

~Bowling vs Petanque~

gud morning bloggers~
happy saturday..
hari ni juz nak buat entry pasal tournament bowling n petanque awal bulan 12 haritu.
yeay!cerita dh kepam,baru nak buat entry.ain pemalas.

tournament bowling---------> anjuran Oh!Media Networks.
sampai-sampai kt TS je berdebar gila la sebab tgk org yang dtg tu memang semua hebat2.bola pun bwk 2,3..
tu yg muka ketat je masa ain main.nk tunjuk pro la konon-konon.muahahahhaa..

my team!! 

khalish pun datang bg support kat ibu ain dy.hahahah
lastly,lepas dah penat main..dapat la jugak num 4..tuk kategori perempuan.
boleh laa... : )

muka lesu + penat.  tp seronok!!

a week after that,if im not mistaken..ain join pulak karnival sukan Super Upsi..
join team petanque.
kalau bowling main dapat aircond,best la..
tp ni petanque,main tgh2 panas..waaaa~memang melecur la kulit yg dah sedia ade gelap. :)

team uklk & team khar.

overall : dapat no 3. hahaha

sekian,
sebagai seorang warga UPSI,
perlu ke aku buat entry pasal kes Adam Adli?


Categories , ,

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

< a walk of life > Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!